Jakmile na konci roku známe výši vašich daňových příjmů a výdajů (například na základě zpracované daňové evidence), zpracuje účetní daňové přiznání, kterým splníte svou daňovou povinnost před finančním úřadem. Jedná-li se o přiznání fyzických osob, tj. nejčastěji OSVČ, je také možné, abyste si jednoduchou evidenci vedli sami a účetní dodali jen výstup, ze kterého bude patrná celková výše příjmů a výdajů. Předpisy v této oblasti jsou však poměrně komplikované, takže tuto možnost využívá velmi malé procento klientů. Zákonné možnosti nabízí několik možností snížení daně, proto je třeba dodat účetní vaše doklady, které prokazují nárok na odečitatelné položky a daňové slevy. Nejčastější odečitatelné položky jsou:

• hodnota darů,
  • odečet úroků ze stavebního spoření či hypotéky,
  • penzijní připojištění,
  • životní pojištění.

Účetnictví Teplice / snížení daně

Na možnosti snížení daně vás upozorní vaše účetní. OSVČ poměrně často neplatí žádné daně díky slevám na dani. Ne tak snadné je to se sociálním a zdravotním pojištěním. To se stanoví zkrátka procentuálně podle výše zisku a z toho vyplynou i zálohy na další rok. Pokud vám v dalším roce výrazně klesnou výdělky, lze za určitých podmínek zažádat o snížení těchto záloh. Využijte konzultace s účetní. Konzultace v Teplicích mohou s účetní probíhat přímo v centru Teplic. Též nabízíme možnost telefonických konzultací.

Účetnictví Teplice / daně, přehledy

Slevy na dani lze kromě základní slevy na poplatníka uplatnit nejčastěji tyto:

• sleva na manželku,
  • sleva na studenta,
  • sleva na invaliditu,
  • dále lze do určité výše odečíst zaplacené školkovné,
  • daňový bonus na dítě nebo děti.

Účetnictví Teplice / daně, přehledy

Zároveň s daňovým přiznáním je třeba zpracovat a odevzdat na příslušné úřady přehledy o příjmech a výdajích OSVČ, z nichž pro OSVČ vyplyne informace o výši záloh na sociální a zdravotní pojištění na další rok. Veškeré přiznání a přehledy vám dodáme připravené k podpisu a odevzdání spolu se seznamem plateb.

Účetní služby / vyzvednutí dokladů

Vaše doklady si vyzvedneme osobně v centru Teplic nebo nám je zašlete naskenované e-mailem. Přiznání a přehledy zpracujeme zhruba do jednoho až tří týdnů, podle jejich množství. Hotové přiznání za vás můžeme v Teplicích odevzdat na příslušné úřady. Máte-li datovou schránku, je možné vše odeslat bez front na úřadech. Využijte také možnosti konzultace s účetní v Teplicích. Účetní služby v Teplicích, jsou poskytovány na základě živnostenského listu. Za účetní služby je vystavována faktura.

Žádáte-li služby v rozsahu: Účetnictví Teplice / daně, přehledy – kontakt je ZDE.