Vy nemusíte účetnictví řešit.

Nemáte čas ležet v papírech? Nejste si jisti, co vše musíte dodržovat a jaké možnosti vám zákon nabízí? Naše účetní kancelář vám pomůže splnit zákonné povinnosti a využít zákonné možnosti. Máme přehled o daňových a dalších povinnostech podnikatele. Děláme to tak, abyste měli vše v pořádku a abyste se v účetnictví od nás vyznali. Účetnictví děláme od roku 2011.

Naše služby:

• Vedení účetnictví,
  • zpracování daňových přiznání,
  • podvojné účetnictví,
  • mzdové účetnictví
  • a další služby v Teplicích a okolí pro vás.

Skutečně nechcete ležet v papírech?

Účetnictví bez tisknutí dokladů? Své dokumenty nám můžete zaslat v PDF nebo nasdílet např. přes Google dokumenty. Možnost odevzdání přiznání přes datovou schránku. Vaše kompletní zpracované účetnictví archivujeme elektronicky v PDF pro případ kontroly. A jako bonus šetříte lesy.

Účetní služby (Teplice)

Poskytujeme vedení daňové evidence a podvojného účetnictví včetně sestavení roční uzávěrky, mzdové účetnictví. Můžete nám svěřit kontrolu nad vašimi pohledávkami.. Nabízíme také konzultace a daňové poradenství, manažerské výstupy z účetnictví, a to pro firmy i živnostníky. Veškerá přiznání k daním: přiznání k dani z příjmu fyzických osob a k dani ze závislé činnosti, přiznání k DPH a kontrolní hlášení, přiznání k dani silniční, přiznání k dani z nemovitostí.

Dále například:

• průběžné zpracování dokladů
  • vyhotovení reportů podle vašich požadavků
  • výkazy pro Český statistický úřad
  • účetní konzultace
  • daňová optimalizace

Přihlásíme vás jako plátce k různým daním a na různé instituce. Vysvětlíme vám, jaký dopad budou mít vaše kroky na výši daňového základu či jak ho lze ve vaší situaci optimalizovat. Poradíme, jak nejlépe a správně vykázat jeho náklady spojené s podnikáním, jaké doklady je třeba doložit či jak správně vést potřebou evidenci.

Pro klienty nabízíme vedení mzdového účetnictví:

Poskytujeme služby v oblasti mzdové a personální agendy včetně zpracování mezd. Nabízíme mzdové poradenství včetně veškerých pracovněprávních dokumentů

• vedení mezd
  • přihlášení a odhlášení na příslušné úřady při nástupu nebo odchodu zaměstnance
  • roční zúčtování daní zaměstnanců
  • roční přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovny
  • podpora při kontrolách a FÚ, ZP nebo ČSSZ

Účetnictví Teplice: IT

Aplikované účetní programy:

• Altus Vario
  • POHODA
  • PAMICA
  • Kastner Stereo
  • LP Soft PROFIT

Žádáte-li účetní služby v Teplicích, Ústí nad Labem, Duchcově a Bílině – kontakt je ZDE.