Se zaměstnáváním pracovníků souvisí vedení personální a mzdové evidence, příprava pracovních smluv, výpočet mezd, srážek, daní a odvodů na sociální a zdravotní pojištění.
Výstupem od nás jsou podklady pro vyplacení mzdy pracovníkovi (výplatní páska, výplatnice, příkaz k úhradě), přehledy pro instituce sociálního a zdravotního zabezpečení, finanční úřad, případně pro úřad práce, podklady k platbám odvodů apod.

 

Zahájení spolupráce

Kontaktujte nás nejlépe přes web ZDE >>. Během úvodního třicetiminutového hovoru vyhledáme mezery v účetnictví a společně zjistíme, co pro vás můžeme udělat.

Chci třicetiminutový hovor, kde vyhledáme mezery v účetnictví, co mám udělat?

Naše služby zahrnují vedení mzdového účetnictví včetně všech přiznání a přehledů na finanční a další úřady. Podklady vám zasíláme nebo ukládáme u nás ve formátu PDF. Rovněž klienti od nás dostanou přehlednou informaci, na jaký účet hradit daně a další povinné platby.

  • 0 Kč na pokutách za chyby v účetnictví u našich klientů
  • Přechod k nové účetní snadno, rychle a hladce
  • Garantujeme ochranu vašeho úsilí – vašeho podniku
  • Účetnictví vaší firmy bude dobře opečované

Mzdové účetnictví v Teplicích

Služby mzdové účetní:

  • zaměstnanci na dohodu
  • zaměstnanci na pracovní poměr
  • směnný provoz
  • cestovní náhrady
  • vyplnění nejrůznějších formulářů pro zaměstnance
  • všechny potřebné dokumenty při nástupu i odchodu zaměstnance
  • zpracování ročního vyúčtování daní zaměstnanců
  • roční mzdová uzávěrka – zúčtování záloh zaměstnanců
  • součinnost během kontroly zaměstnavatele před úřady (FÚ, ZP, OSSZ)
  • mzdové poradenství

Nemáte rádi papíry?

Účetnictví bez tisknutí dokladů: své dokumenty nám můžete zaslat v PDF nebo nasdílet např. přes Google dokumenty. Možnost odevzdání přehledů přes datovou schránku. Vaše kompletní zpracované mzdy archivujeme elektronicky v PDF pro případ kontroly.

 

Mzdy Teplice – pro živnostníky i větší firmy

Pracovní smlouvy zaměstnanců vám dodáme zpracované na základě potřebných údajů, které nám poskytnete. Případně si je můžete vypracovat sami na základě námi dodaného vzoru a osobních dokladů zaměstnanců. Nejpozději do 5. dne následujícího měsíce nám dodáte výkaz práce nebo jiné podklady pro zpracování mezd, jako např. seznam zaměstnanců, počet odpracovaných hodin, částku mzdy apod. – dle dohody a vašich potřeb. My vám pak dodáme zpracovanou mzdovou evidenci a dále rozpis plateb čistých mezd, daní a odvodů na sociální a zdravotní pojištění. V závěru roku vyhotovíme potřebné vyúčtování na FÚ a roční zúčtování daní zaměstnanců.

 

Hledáte-li účetní tým pro zpracování mezd v Teplicích, Ústí n. L., Duchcově nebo Bílině – kontakt je ZDE.