Se zaměstnáváním pracovníků souvisí vedení personální a mzdové evidence, příprava pracovních smluv, výpočet mezd, srážek, daní a odvodů na sociální a zdravotní pojištění.
Výstupem od nás jsou podklady pro vyplacení mzdy pracovníkovi (výplatní páska, výplatnice, příkaz k úhradě), přehledy pro instituce sociálního a zdravotního zabezpečení, finanční úřad, případně pro úřad práce, podklady k platbám odvodů apod.
Zahájení spolupráce
Kontaktujte nás nejlépe přes web ZDE >>. Během úvodního třicetiminutového hovoru vyhledáme mezery v účetnictví a společně zjistíme, co pro vás můžeme udělat.
Chci třicetiminutový hovor, kde vyhledáme mezery v účetnictví, co mám udělat?
Naše služby zahrnují vedení mzdového účetnictví včetně všech přiznání a přehledů na finanční a další úřady. Podklady vám zasíláme nebo ukládáme u nás ve formátu PDF. Rovněž klienti od nás dostanou přehlednou informaci, na jaký účet hradit daně a další povinné platby.
- 0 Kč na pokutách za chyby v účetnictví u našich klientů
- Přechod k nové účetní snadno, rychle a hladce
- Garantujeme ochranu vašeho úsilí – vašeho podniku
- Účetnictví vaší firmy bude dobře opečované
Mzdové účetnictví v Teplicích
Služby mzdové účetní:
- zaměstnanci na dohodu
- zaměstnanci na pracovní poměr
- směnný provoz
- cestovní náhrady
- vyplnění nejrůznějších formulářů pro zaměstnance
- všechny potřebné dokumenty při nástupu i odchodu zaměstnance
- zpracování ročního vyúčtování daní zaměstnanců
- roční mzdová uzávěrka – zúčtování záloh zaměstnanců
- součinnost během kontroly zaměstnavatele před úřady (FÚ, ZP, OSSZ)
- mzdové poradenství
Nemáte rádi papíry?
Účetnictví bez tisknutí dokladů: své dokumenty nám můžete zaslat v PDF nebo nasdílet např. přes Google dokumenty. Možnost odevzdání přehledů přes datovou schránku. Vaše kompletní zpracované mzdy archivujeme elektronicky v PDF pro případ kontroly.
Mzdy Teplice – pro živnostníky i větší firmy
Pracovní smlouvy zaměstnanců vám dodáme zpracované na základě potřebných údajů, které nám poskytnete. Případně si je můžete vypracovat sami na základě námi dodaného vzoru a osobních dokladů zaměstnanců. Nejpozději do 5. dne následujícího měsíce nám dodáte výkaz práce nebo jiné podklady pro zpracování mezd, jako např. seznam zaměstnanců, počet odpracovaných hodin, částku mzdy apod. – dle dohody a vašich potřeb. My vám pak dodáme zpracovanou mzdovou evidenci a dále rozpis plateb čistých mezd, daní a odvodů na sociální a zdravotní pojištění. V závěru roku vyhotovíme potřebné vyúčtování na FÚ a roční zúčtování daní zaměstnanců.