Jak se dá přejít k nové účetní? „Pošlete vaše doklady.“
a další týden: „A ještě přístup do datovky.“
A na konci měsíce: „seznam zaměstnanců.“
Tak tento přístup se neosvědčil. Jako majitel firmy nechcete nové účetní pořád něco doplňovat, hledat ještě ten splátkový kalendář na firemní auto, a za půl roku dolovat z bývalé účetní přiznání z minulého roku.
Hladké fungování
Aby proces změny účetní probíhal hladce, projdu s novým klientem zahajovací harmonogram. Je to asi 7-15 oblastí (podle velikosti vaší firmy), kde si řekneme, co kdy která strana potřebuje a kdo a v jaké podobě to dodá. Víme tak hned na začátku, jak budeme společně fungovat. Účetnictví vaší firmy bude dobře opečované.
- Víme, že jako majitel firmy potřebujete přechod k nové účetní zvládnout snadno a rychle
- Zahajovací harmonogram pro změnu účetní
- Hned na začátku si vyjasníme vzájemná očekávání
- Sladění procesů předávání dokladů s vámi či vaší asistentkou
Zajímají Vás naše účetní služby? Klikněte ZDE

Jsem účetní pro drobné podnikatele. Dělám daňová přiznání živnostníkům i firmám a poskytuji účetní a daňová poradenství.
Jsem nadšená, když pro vás můžu být průvodcem ve světě, který každý chtě nechtě ke svému podnikání potřebujeme: ve světě daní a účetnictví. Se mnou můžete vykročit na cestu podnikání bez obav a v klidu.
Mějte prosím na paměti, že i přes veškerou snahu není možné obsáhnout zde uvedenými radami a doporučeními vždy zcela kompletní splnění požadavků všech zákonů, které se vaši konkrétní situaci vztahují.
Při vysvětlení zákonitostí oboru daní a účetnictví nepoužívám vždy zcela vyčerpávající názvy, termíny a údaje, a to proto, abych vám dokázala vysvětlit vše srozumitelně. Je nutné respektovat, že cílem článků na tomto webu není vždy pamatovat na všechny výjimky a specifika v daních a účetnictví
Z těchto důvodů nenesu žádnou zodpovědnost za jakékoli použití a pochopení informací z tohoto webu. Úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí jsou pouze ve vašich rukách. Pro správné posouzení je ideální konzultace s účetní.