chcete být se svými zákonnými povinnostmi vůči státu v pohodě, i když s některými třeba nemusíte souhlasit
už vedete své podnikání nějaký ten pátek… víte třeba, jak se obsluhuje datová schránka, zajímá vás výsledovka vaší firmy
máte ochotu i dostatečnou kapacitu řešit své účetnictví včas, protože víte, že máme na starosti i další klienty, a tak v případě zádrhelů je nutný určitý časový prostor, abychom se vám mohli věnovat
udělali jste si díky našim článkům, referencím a celkové prezentaci, příp. i telefonickému nebo osobnímu kontaktu představu, zda vám náš přístup bude vyhovovat. Máte k nám důvěru, a tak můžeme společně začít spolupracovat na vedení vašeho účetnictví
souhlasíte, že účetní by měla být něco jako lékař (také by měla vědět o všem). Potřebujeme od vás všechny nezbytné informace, případně máte prostor v našich konzultačních hodinách se aktivně ptát nebo otevřít oblasti, kde se ve spolupráci s námi necítíte komfortně. Může se stát, že si neuvědomíme všechny souvislosti, o vaše účetnictví však chceme v každém okamžiku pečovat, jako by šlo o naši vlastní firmu
rádi otevřeně doladíte detaily a podmínky tak, aby spolupráce byla příjemná pro obě strany – je to právě spokojenost, pro kterou s námi klienti zůstávají dlouhodobě, a my rádi s nimi
Možná pro vás nebudu ta správná účetní, pokud
nemáte hotové předchozí roky a potřebujete je dodělat zpětně – to sice umíme a čas od času děláme, ale péče o zanedbané záležitosti je často mnohem náročnější, než když se o ně pečuje průběžně
nemáte od vaší původní účetní řádně uzavřené účetnictví do okamžiku, kdy ho předáte nám. Z toho může v budoucnu vyplout tolik problémů, že do toho možná nepůjdeme
věříte, že vaše firma, práce i čas slouží hlavně k tomu, jak odvést státu co nejméně. Je možné, že tak se nám nebude společně pracovat příliš dobře
na účetní hledíte ne jako na rovnocenného partnera, zásadní článek vaší firmy… Naše spolupráce by pak nemusela přinést vzájemnou spokojenost
byste potřebovali řešit např. nastavení externích doplňků, aplikací.. Určitě se ptejte, nemusíme však mít v této oblasti potřebné kompetence a zkušenosti
věříte, že spolupráce s účetní znamená, že my nebo vy budeme čekat, jestli druhou stranu načapeme, že si neuvědomila všechny souvislosti… pak bychom si nemuseli rozumět, že oběma stranám jde o správné vedení účetnictví a spolupráci bez stresu
Jak zahájíme spolupráci?
Kontaktujte nás nejlépe přes web ZDE >>, během úvodního třicetiminutového hovoru vyhledáme mezery v účetnictví a společně zjistíme, co pro vás můžeme udělat.
Předáte nám svoje doklady (jaké potřebujeme, to se stručně můžete dozvědět na stránce Daňová evidence – zde).
Na základě množství vašich dokladů a očekávaného množství práce vám stanovíme cenu, v případě souhlasu vystavíme zálohu na 50 % odhadované částky.
Po úhradě zálohy zahájíme práci na vašem účetnictví.
V případě dodání neúplných dokladů vám vysvětlíme, co od vás potřebujeme, aby práce mohla fungovat plynule a hladce – nastavíme spolupráci k vzájemné spokojenosti i s těmi z vás, kdo účetnictví nerozumíte.
Chápeme, že se může stát, že něco chybí. Naší prací je též upozornit vás na to. Nicméně i čas, kdy zjišťujeme, co chybí a co pro kompletnost a zahájení naší práce potřebujeme, je časem práce na vaší zakázce. V závislosti na kvalitě dodaných podkladů tedy berte v úvahu, že na začátku se může stát i to, že nad vašimi doklady strávíme třeba i několik hodin, a přesto zatím nebylo možné začít s účtováním vašich dokladů.
Vaše podklady potřebujeme úplné, jinak nemůžeme provádět naší práci. Proto se na začátku domluvíme na tříměsíční „zkušebce“, během které vám budeme k dispozici a poskytneme vám doporučení, jak vaše doklady připravovat, aby byly úplné a abychom mohli pracovat na vašem účetnictví nebo daňové evidenci bez obtíží. Někdo je na administrativu schopnější – u někoho to může na počátku znamenat větší časovou investici a podporu, s kterou je potřeba počítat – určitě však vše zvládneme.
Podepsaná objednávka/smlouva nás zavazuje ke garanci našich služeb, lhůt a termínů, což ovlivňuje množství klientů, které můžeme přijmout. Proto uhrazená záloha je nevratná a při odstoupení od objednávky (i v případě nedoplnění podkladů včas) se považuje za náhradu vzniklé škody.
Budete účetnictví od nás rozumět?
Pokud doplácíte daně, sociálku nebo zdravotní pojištění, dostanete od nás vždy soupis těchto plateb přehledně, včetně nové výše záloh na další rok. Našim klientům poskytujeme poradenství podle potřeby v rámci ceny za vedení účetnictví nebo daňové evidence. Neváhejte nás také požádat např. o pravidelné výstupy z účetnictví, abyste měli aktuální přehled o vaší situaci. Úřady komunikují jako první s námi – pokud potřebují něco od vás, projdeme to s vámi srozumitelně.
Jak s námi můžete komunikovat
Každému vyhovuje něco jiného. Někomu vyhovuje osobní předávání dokladů, jinému jejich sdílení např. prostřednictvím Google dokumentů. S některými klienty komunikujeme přes Facebook. Jiným vyhovuje SMS info, když potřebujeme jejich vyjádření na zaslaný e-mail. Poskytujeme také on-line konzultace přes Skype. Rádi se přizpůsobíme vašim preferencím.
Nemáte rádi papíry / Chcete šetřit naše lesy?
Účetnictví bez tisknutí dokladů: své dokumenty nám můžete naskenovat v PDF či klidně vyfotit telefonem a nasdílet např. přes Google dokumenty. Možnost odevzdání přiznání přes datovou schránku. Vaše kompletní zpracované účetnictví archivujeme elektronicky v PDF pro případ kontroly. Zjistěte více.
Máte v rámci firmy nějaký majetek – firemní vozidla (počet) či např. nemovitosti?
Vaše osobní údaje a číslo bankovního účtu
Doklady k odečtům z daní: např. hodnota darů (Člověk v tísni apod.), Odečet úroků ze stavebního spoření/hypotéky, Penzijní připojištění a penzijní pojištění nebo Životní pojištění
Chcete-li uplatnit děti – Potvrzení zaměstnavatele druhého z rodičů
Vyúčtování záloh z vaší zdravotní pojišťovny a ze sociálky
Pokud máte založenou datovou schránku, pak přístupové údaje pro účetní
Jste plátce DPH? Kopii registrace u FÚ, pokud již byla provedena
Vaše doklady, např. za nájem kanceláře, internet, firemní telefony, faktury od vašich dodavatelů, vystavené faktury atd.
Rovněž všechny vaše smlouvy např. na nájem, na pronájem vašim odběratelům, kupní smlouvy, úvěrové smlouvy, zakladatelské smlouvy
Výpisy z bankovního, příp. úvěrového účtu
Veškerou evidenci zaměstnanců, jak na plný pracovní poměr, tak na DPP/dohodu
Informace, jak je vedena skladová evidence
Máte v rámci firmy nějaký majetek – firemní vozidla (počet) či např. nemovitosti?
Dále uveďte případné další „speciality“, jako například vracení DPH z EU.
Přístupové údaje do datové schránky pro účetní
Kolik to bude stát?
Cenu stanovujeme vždy podle počtu dokladů, proto byste nám měli sdělit co nejpřesnější množství vašich dokladů, např. za nájem kanceláře, internet, firemní telefony, faktury od vašich dodavatelů, vystavené faktury. Dále zda máte v majetku firmy např. firemní vozidla či třeba nemovitosti. Máte nějaké zaměstnance? Jak na hlavní pracovní poměr, tak brigádníky. Jste OSVČ nebo s.r.o.? Jste plátce DPH? Vedete skladovou evidenci sami nebo to bude též předmětem účetních služeb od nás? Nahlédněte do našeho orientačního ceníku nebo nás ohledně přibližné ceny kontaktujte.
V jakém programu pracujeme
Hledáte-li externí účetní, pracujeme většinou ve vašem firemním účetním programu. S většinou běžných programů buď již máme zkušenosti, nebo se s nimi umíme sžít. Pro zpracování vašeho kompletního účetnictví používáme v současné době program Pohoda. Na sdílení vašich dokladů používáme např. Google dokumenty.
Kdo jsou naši klienti?
V současné době mezi ně patří např.:
strojírenská a výrobní firma (Teplice)
drobní řemeslníci (Teplice)
obchod se sportovním vybavením (Teplice)
e-shop s oblečením
firma poskytující cateringové služby (Praha)
grafička (Bílina)
tkadlenka, která vyrábí šátky na nošení dětí (Ústí nad Labem)
finanční poradci (Teplice)
společenství vlastníků jednotek (Praha)
soukromé osoby, které mají příjem z pronájmu nemovitosti