Všechny uvedené ceny jsou orientační. Můžeme si též účtovat pouze hodinovou sazbu, pokud vám to bude vyhovovat. Cenu nestanovujeme dle vašeho obratu – neplaťte za váš úspěch.

Na poskytované služby vybíráme zálohu ve výši cca 50%. Provedení služeb bude ze strany účetní zahájeno až po přijetí zálohové platby.

Uvedené ceny jsou platné do 17.11.2019.

ÚVODNÍ SCHŮZKA: 520,- Kč/ hod

  • hodí se pro základní konzultace když např. začínáte s podnikáním a nevíte, co to obnáší
  • nebo pro vzájemné seznámení, pokud preferujete osobní kontakt
  • co pro vás mohu udělat a co potřebujete
  • pokud se domluvíme na dlouhodobější spolupráci, odečtu vám částku za úvodní konzultaci z vaší první faktury za mé služby

PORADENSTVÍ/ KONZULTACE nad vaším aktuálním problémem: 740,- Kč/ hod

  • např. když se chcete nebo máte stát plátcem DPH a nevíte co to obnáší
  • chcete se stát zaměstnavatelem a nevíte, jaké budou vaše povinnosti
  • chcete přejít z paušálních na skutečné výdaje nebo naopak a nevíte, co to obnáší
  • chcete se z OSVČ stát s.r.o. a řešíte, co by pro vás bylo lepší,
  • apod.
  • včetně např. přípravy potřebných registračních formulářů

Možnost on-line konzultací přes Skype – sleva 7% !

Základní tarif: Daňové přiznání OSVČ + přehledy / Přiznání k dani z příjmu za s.r.o.

Máte do 30 účetních položek za rok a řešíte jen „základní“ daňové přiznání (nemáte zaměstnance, nejste plátce DPH a nepotřebuje odevzdávat Přiznání k silniční dani).
Zpracované podklady archivujete u sebe.

U OSVČ lze využít i v případě, že nám dodáte jen částku příjmů a výdajů, pro které jste si sami zpracovali evidenci, a po nás chcete jen vyplnit Přiznání a přehledy.

Daňová evidence OSVČ Účetnictví a přiznání k dani – s.r.o.
Cena: 2.120,- Kč/ rok Cena: 2.630,- Kč/ rok

Máte možnost využít slevy, viz níže. Můžete se tak dostat až na cenu 1.700,- Kč, resp. 2.100,- Kč!

Standard tarif: Daňové přiznání OSVČ + přehledy

Pro plátce DPH, pro OSVČ se zaměstnanci, nebo pro OSVČ s více než 30 položkami.

Plátci DPH mají tuto cenu za měsíc; neplátci pak za období dodání dokladů.
Ceny za vedení mezd a další příplatky za doplňkové služby jsou uvedeny níže.

Máte též možnosti slev, viz níže. Vaše cena může být až o 28 % nižší!

Cena za zpracování dokladů – daňová evidence OSVČ

Neplátce DPH

Plátce DPH

 
– v ceně: zpracování silniční daně za 1 firemní auto v hodnotě 300,- Kč
– v ceně: 1 hod poradenství za dané období v hodnotě 740,- Kč
za vaše obd. zpracování dokladůza obd.
plátcovství DPH
Speciální varianta Mikro – pro plátce DPH nebo pro OSVČ se zaměstnanci s méně než 30 položkami za měsíc*)830,-+ 75 %
Do 50 účetních položek1.250,-+ 75 %
50-100 úč. položek1.920,-
100-150 úč. položek2.680,-
150-200 úč. položek3.280,-
200-300 úč. položek4.400,-
300-400 úč. položek5.300,-
400-500 úč. položek5.960,-
Daň. přiznání + přehledy 1x ročně1.350,-

*) Pro variantu Mikro platí slevy jako pro Základní tarif: 5 %, viz níže. Vaše cena může být až o 20 % nižší!

Standard tarif: Vedení účetnictví s.r.o.

Pro plátce DPH, pro s.r.o. se zaměstnanci, nebo pro s.r.o. s více než 30 položkami.

Plátci DPH mají tuto cenu za měsíc; neplátci pak za období dodání dokladů.
Ceny za vedení mezd a další příplatky za doplňkové služby jsou uvedeny níže.

Máte též možnosti slev, viz níže. Vaše cena může být až o 28 % nižší!

Cena za zpracování dokladů – vedení účetnictví s.r.o.

Neplátce DPH

Plátce DPH

 – v ceně: zpracování silniční daně za 1 firemní auto v hodnotě 300,- Kč
– v ceně: 1 hod poradenství za dané období v hodnotě 740,- Kč
za vaše obd. zpracování dokladůza obd.
plátcovství DPH
Speciální varianta Mikro – pro plátce DPH nebo pro s.r.o. se zaměstnanci s méně než 30 položkami za měsíc*)1.140,-+ 75 %
Do 50 účetních položek1.770,-+ 75 %
50-100 úč. položek3.000,-
100-150 úč. položek4.200,-
150-200 úč. položek5.120,-
200-300 úč. položek6.780,-
300-400 úč. položek9.030,-
400-500 úč. položek9.890,-
Daň. přiznání práv. osob 1x ročně
Od 1.560,- **)

*) Pro variantu Mikro platí slevy jako pro Základní tarif: 5 %, viz níže. Vaše cena může být až o 20 % nižší!
**) Cena za DPPO je rovna zhruba 70 % vaší částky za období.

Ceník vedení účetnictví SVJ

Malá SVJ do 10 bytů                                               paušál 1.490,-/ měsíčně
SVJ s 11-20 byty                                                      130,- Kč/ byt/ měsíčně
SVJ nad 20 bytů                                                       120,- Kč/ byt/ měsíčně
Zpracování vyúčtování spotřeby, úč. závěrka     od 2.235,- Kč
 *)


*) Cena za provedení účetní závěrky a vyúčtování spotřeby je rovna zhruba 1,5násobku vaší měsíční částky.

Ceny za vedení mezd (odměnu předsedy) a další příplatky za doplňkové služby jsou uvedeny níže.
Máte možnost využít slevy (jako pro Standardní tarif – 7 %), viz níže. Vaše cena může být až o 28 % nižší!

Dále máte tyto možnosti jak ušetřit

Slevy lze sčítat.

Možnosti slevpro Zákl. tarif + MIKROpro Standard
Přístup do datové schránky klienta5 %7 %
Platby předem nebo tříměs. kauce5 %7 %
Dodání veškerých podkladů elektronicky5 %7 %
Načítání vyst. faktur/ bank. výpisů elektronicky5 %7 %

Další účetní služby

Daňové přiznání – zaměstnání, drobné příjmy    900,- Kč | Tato cena je platná až do 4.2.2020. 
Silniční daň                                                                300,- Kč/ 1 auto
*)

Daň z nemovitosti                                                    550,- Kč/ 1 nemovitost **)
Externí účetní – hodinová sazba                          520,-
Archivace papírového účetnictví u nás                příplatek 10-30%

2. a každá další upomínka úhrady (dle OP)       205,- Kč
2. a každá další upomínka dodání dokladů (dle OP) 460,- Kč

*) Cena platí pro případ kdy zpracování silniční daně není již v ceně za vaše vedení účetnictví, viz výše. Cena za silniční daň je platná až do 5.1.2020.
**) Pokud od nás žádáte přiznání pouze za 1 nemovitost, pak je cena 900 Kč/přiznání a u přiznání za 2 nemovitosti 750 Kč/ nemovitost. Od tří nemovitostí výše pak již dle uvedeného ceníku. Ceny za daň z nemovitosti jsou platné až do 5.1.2020.

Mzdová evidence

Cena za 1 zaměstnance1 ks2 ks3 ks4 ks5 ks a více
Zpracování mezd-DPP205,-155,-124,-103,-93,-
Zpracování mezd-HPP310,- – 410,- *)258,- – 358,- *)225,- – 325,- *)205,- – 305,- *)185,- – 285,- *)

Pokud od nás žádáte pouze služby mzdové účetní, pak je cena o 10 – 70 % vyšší v závislosti na počtu zaměstnanců. 

Dokumentace + přihlášení/ odhlášení
při nástupu nebo odchodu zaměstnance             515,- Kč/ 205,- Kč u DPP
Odevzdání Evidenčního listu důchod. zabezpečení 515,- Kč/ ročně či při odhlášení
Roční vyúčtování zálohové/ srážkové daně         515,- Kč/ přiznání

*) Dle náročnosti.

Žádáte-li více informací ve věci ceníku Účetní v Teplicích – kontakt je ZDE.