Všechny uvedené ceny jsou orientační a
jsou platné do 31.5.2020.

Na poskytované služby vybíráme zálohu ve výši cca 50%. Provedení služeb bude ze strany účetní zahájeno až po přijetí zálohové platby.

Vzhledem k současné situaci můžete odevzdat daňové přiznání až do 30.6.2020. Platí pro vás tak standardní ceny a to až do konce května.

Od 1.6.2020 se cena za daňové přiznání zvyšuje dle dodání vašich pokladů pro DP:

– dodání do 5.6.2020: o 25%

– dodání do 12.6.2020: o 50%

– dodání do 19.6.2020: o 75%; již negarantujeme včasné odevzdání DP

– dodání do 26.6.2020: o 100%; již negarantujeme včasné odevzdání DP

– dodání do 2.7.2020: o 200%; již negarantujeme včasné odevzdání DP

ÚVODNÍ KONZULTACE – jednorázová: 1200,- Kč/ hod

  • hodí se pro základní konzultace když např. začínáte s podnikáním a nevíte, co to obnáší
  • nebo pro vzájemné seznámení, pokud preferujete osobní kontakt
  • co pro vás mohu udělat a co potřebujete
  • možnost on-line či telefonické konzultace
  • OBJEDNAT zde >>

PORADENSTVÍ/ KONZULTACE nad vaším aktuálním problémem: 1.900,- Kč/ hod

  • např. když se chcete nebo máte stát plátcem DPH a nevíte co to obnáší
  • chcete se stát zaměstnavatelem a nevíte, jaké budou vaše povinnosti
  • chcete přejít z paušálních na skutečné výdaje nebo naopak a nevíte, co to obnáší
  • chcete se z OSVČ stát s.r.o. a řešíte, co by pro vás bylo lepší,
  • apod.
  • včetně např. přípravy potřebných registračních formulářů
  • možnost on-line či telefonické konzultace
  • OBJEDNAT zde >>

„Malé“ Daňové přiznání OSVČ + přehledy / nebo Přiznání k dani z příjmu za s.r.o.

Pokud máte do 20 dokladů za rok, potřebujete 1x ročně zpracovat účetnictví a podat daňové přiznání.


U OSVČ i pro případy, že nám dodáte jen částku příjmů a výdajů, pro které jste si sami zpracovali evidenci, a po nás chcete jen vyplnit Přiznání a přehledy.

Daňová evidence OSVČ Účetnictví a přiznání k dani – s.r.o.
Cena: 2.490,- Kč/ rok Cena: 3.200,- Kč/ rok

Ceny daňové evidence OSVČ-neplátce DPH

Pro OSVČ-neplátce DPH s více než 20 položkami.

Cena za zpracování dokladů – daňová evidence OSVČ

Neplátce DPH

 
Do 40 dokladů1.880,- // DP 1.390,- 1x ročně
do 60 dokladů2.400,- // DP 1.600,- 1x ročně
do 90 dokladů3.150,- // DP 2.000,- 1x ročně
do 120 dokladů3.840,- // DP 2.300,- 1x ročně
do 180 dokladů5.310,- // DP 2.900,- 1x ročně
do 250 dokladů6.500,- // DP 3.200,- 1x ročně

Tyto ceny využijí i ti, kteří by rádi měli přehled o svém podnikání častěji než 1x ročně – uvedené ceny pak platí podle počtu dokladů za období dodání dokladů, např. pololetně, čtvrtletně apod.

Ceny vedení účetnictví s.r.o.-neplátce DPH

Pro firmy-neplátce DPH s více než 20 položkami.

Cena za zpracování dokladů – vedení účetnictví s.r.o.

Neplátce DPH

 
Do 40 dokladů2.800,- // DP 1.960,- 1x ročně
do 60 dokladů3.780,- // DP 2.650,- 1x ročně
do 90 dokladů5.220,- // DP 3.650,- 1x ročně
do 120 dokladů6.600,- // DP 4.620,- 1x ročně
Tyto ceny využijí i ti, kteří by rádi měli přehled o svém podnikání častěji než 1x ročně – uvedené ceny pak platí podle počtu dokladů za období dodání dokladů, např. pololetně, čtvrtletně apod.

Vedení daňové evidence OSVČ-plátci DPH

Pro OSVČ-plátce DPH. Cena platí podle počtu dokladů za vaše období plátcovství DPH – tedy měsíčně nebo kvartálně.

Cena za zpracování dokladů – daňová evidence OSVČ

Plátce DPH

 
Do 20 dokladů1.870,- měsíčně nebo kvartálně // DP 1.390,- 1x ročně
Do 40 dokladů3.100,- měsíčně nebo kvartálně // DP 2.100,- 1x ročně
do 60 dokladů3.840,- měsíčně nebo kvartálně // DP 2.400,- 1x ročně
do 90 dokladů4.880,- měsíčně nebo kvartálně // DP 2.900,- 1x ročně
do 120 dokladů5.760,- měsíčně nebo kvartálně // DP 3.100,- 1x ročně

Vedení účetnictví s.r.o.-plátci DPH

Pro firmy-plátce DPH. Cena platí podle počtu dokladů za vaše období plátcovství DPH – tedy měsíčně nebo kvartálně.

Cena za zpracování dokladů – vedení účetnictví s.r.o.

Plátce DPH

 
Do 20 dokladů2.650,- měsíčně nebo kvartálně // DP 1.850,- 1x ročně
Do 40 dokladů4.620,- měsíčně nebo kvartálně // DP 3.230,- 1x ročně
do 60 dokladů6.000,- měsíčně nebo kvartálně // DP 4.200,- 1x ročně
do 90 dokladů8.000,- měsíčně nebo kvartálně // DP 5.660,- 1x ročně
do 120 dokladů9.900,- měsíčně nebo kvartálně // DP 6.930,- 1x ročně

Ceník vedení účetnictví SVJ

Malá SVJ do 10 bytů                                               paušál 1.490,-/ měsíčně
SVJ s 11-20 byty                                                      130,- Kč/ byt/ měsíčně
SVJ nad 20 bytů                                                       120,- Kč/ byt/ měsíčně
Zpracování vyúčtování spotřeby, úč. závěrka     od 2.235,- Kč
 


Ceny za vedení mezd (odměnu předsedy) a další příplatky za doplňkové služby jsou uvedeny níže.

Další účetní služby

Daňové přiznání – zaměstnání, drobné příjmy    975,- Kč  
Silniční daň                                                                325,- Kč/ 1 auto

Daň z nemovitosti                                                    580,- Kč/ 1 nemovitost *)
Externí účetní – hodinová sazba                          545,-
Archivace papírového účetnictví u nás                příplatek 10-30%

2. a každá další upomínka úhrady (dle OP)       210,- Kč
2. a každá další upomínka dodání dokladů (dle OP) 470,- Kč

*) Pokud od nás žádáte přiznání pouze za 1 nemovitost, pak je cena 975 Kč/přiznání a u přiznání za 2 nemovitosti 800 Kč/ nemovitost. Od tří nemovitostí výše pak již dle uvedeného ceníku.

Mzdová evidence

Cena za 1 zaměstnance1 ks2 ks3 ks4 ks5 ks a více
Zpracování mezd-DPP210,-158,-126,-105,-95,-
Zpracování mezd-HPP315,- – 415,- *)263,- – 363,- *)230,- – 330,- *)210,- – 310,- *)189,- – 289,- *)

Pokud od nás žádáte pouze služby mzdové účetní, pak je cena o 10 – 70 % vyšší v závislosti na počtu zaměstnanců. 

Dokumentace + přihlášení/ odhlášení
při nástupu nebo odchodu zaměstnance             525,- Kč/ 210,- Kč u DPP
Odevzdání Evidenčního listu důchod. zabezpečení 525,- Kč/ ročně či při odhlášení
Roční vyúčtování zálohové/ srážkové daně         525,- Kč/ přiznání

*) Dle náročnosti.

Žádáte-li více informací ve věci ceníku Účetní v Teplicích – kontakt je ZDE.